Thursday 4 October 2007

Εγώ ο Ερωτιάρης

Λίγα λόγια για μένα ...

Έγινα 40 χρονών, μάλλον μόλις αρχίζει η κλιμακτήριός μου, αλλιώς δεν μπορώ να εξηγήσω την ξαφνική εμμονή μου με το sex.

Αρχίζουν και μου αρέσουν και άλλα πράγματα στο sex! Sex με άνδρες π.χ. και ίσως και με πολλούς άνδρες ... you never know γουάτ λάϊφ γουίλ μπρίνκς το γιού!

Τελειώνουν να μου αρέσουν και διάφορα άλλα πράγματα στο sex! Sex με γυναίκες π.χ. και ίσως και με πολλές γυναίκες - κάποτε μια βλέβα όσο και να πείς την έκοβα.

Ζω σε μία μικρή επαρχιακή πόλη και το να βρείς ερωτικό σύντροφο δεν είναι και τόσο απλό! Οι γυναίκες το παίζουν μυξοπαρθένες, οι άνδρες βαριοί και ασήκωτοι ... οπότε όταν βαρεθείς την μαλακία, το ρίχνεις στα blogs!

Είμαι δημόσιος υπάλληλος (και σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους, σας πληροφορώ πως εργάζομαι και πέραν των επισήμων ωρών!). Βλέπω καθημερινά πολύ κόσμο αλλά ο φιλικός μου κύκλος περιορίζεται σε 4 ανθρώπους πολύ κοντινούς. Ο κύκλος των γνωστών που σε αποκαλούν φίλο, είναι μεγάλος ... αλλά τί να τον κάνεις αν δεν τον έχεις στο κρεβάτι σου; Απο μακριά έχουμε πάντα όποιον θέλουμε, από κοντά τα πράγματα είναι δύσκολα!

Αποφάσισα λοιπόν να ξεδίνω στα blogs, μαζεύοντας από εδώ και απο κεί ερωτικές ιστορίες. Για το δια ταύτα, θα κάνω copy & paste, ότι ερωτικό διαβάζω και μου κάνει κέφι και θα σας το μεταδίδω εδώ.

Εννίοτε θα σας πρήζω και με δικές μου φανταστικές ιστορίες ... θα δώ!

Αυτά προς το παρόν.

4 comments:

dora said...

Ρε φίλε έτσι όπως περιγράφεις τον εαυτό σου μου θυμίζεις ένα φίλο μου.

If...ιγένεια said...

Μην ξεχνάς να αναφέρεις τις πηγές σου..

BB Gold Greek said...

Baronos, ποιόν φίλο σου θυμίζω; Και γιατί δεν μου τον γνωρίζεις; :-P

BB Gold Greek said...

iF...igeneia για το προηγούμενο post ούτε που θυμάμαι απο που το είχα πάρει. Όσο για τα επόμενα ... σίγουρα θα αναφέρω πηγές :-)